středa 13. června 2012

Houbyhoubičky

Nelekejte se, nebudou následovat Vařečky a Hrnce.


Postavena před otázku: "Jak to čistit?" Na anglických fórech všichni doporučují malaminovou houbičku (Mr. Clean například): houbička se navlhčí a nečistoty v podstatě "gumuje." Malý kousek houbičky byl i součástí doll care kitu od SWITCH, ale poté, co se ukázalo, že jedna paruka (ze stejného obchodu, mimochodem) docela barví, zbyl po dlouhodobém šmudlání Justinovy hlavy z kousku jen kousíček.Photobucket
Procházela jsem české e-shopy, ale přeci jen nejsem velkoodběratel a platit poštovné se mi zrovna moc nechtělo. Možná bych měla štěstí v nějakém z baumarketů, ale nemám k nim zrovna dobrý přístup, takže jsem nakonec mrkla na ebay. Našla jsem prodejce z Hongkongu, který má houbičku za dolar (tj. za dvacku) a poštovné zadarmo (obyčejný dopis, nikoliv doporučeně, dorazil v pořádku po týdnu). A nejlepší je, že houbičky mají japonské obaly: Meramin kuríná: mizu dake de kirei ni očiruPhotobucket

1 komentář:

  1. Přesně takovouhle houbičku jsem dostal jako dárek k objednávce u Alice's Collections. A je vážně skvělá. Sice ji skoro nepoužívám, protože Flavián je velice čistotný, má světlou paruku a nejradši nosí bílou, ale i tak se někdy hodí.
    Mimochodem, musím Flaviho držet od těhle stránek co nejdál, páč jestli zjistí, jaké má Justin oblečky, tak zezelená závistí a pak ho trefí. :-)

    OdpovědětVymazat